Humf...

Det här är ju faktiskt pinsamt! Att alla var tvugna att vara så himla galna idag på Arlanda!
100% sanna ord från Swedish One Direction fans
"Ni som missade killarna på Arlanda idag missade ingenting. Dom gick direkt till bilen pågrund av allt kaos. Jag förstår att man blir glad över att få se killarna men seröst bete er inte som vilda apor. Det finns något som kallas respekt. Jag är sjukt beskiven på alla fansen som orsakade kaoset. För ni fick ingen en bild eller en autograf. Trots att Nina från SonyMusic hade gått runt och bett ALLA fans på Arlanda att hålla sig lugna. Trots att Niall tweetade att det var kul...ni skulle sett hans min. Det var rädsla. Fansen tryckte på och skrek killarna rakt upp i ansiktet. En livvakt vart nertampad och även min kompis, folk GICK på henne. Vad fan är det liksom? Svenska fansen har skämt ut sig själva. Ja jag är riktigt arg, jag har haft en riktigt dålig vecka och det här var droppen. Killarna är ju också människor, personer och killar. Inte bara ONE DIRECTION! Jag hoppas verkligen att folk har lärt sig detta till nästa gång"

Kommentarer
Postat av: ebba

Pinsamt. Usch, att folk inte kan visa någon respekt :(

2012-02-13 @ 22:17:04
URL: http://ebbaekalek.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tyckte riktigt synd om killarna! Niall var livrädd och det såg man på honom! Va hände med dom gamla lugna fansen? Nä dom har förstört sveriges stolthet.. Skrämmer iväg killarna..

2012-02-13 @ 23:00:27
URL: http://theonedirectionnovells.blogg.se/
Postat av: Erika Askebjer

Sv; haha nej men du kan ju alltid köpa tidningen ;)

2012-02-14 @ 19:38:22
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kapitel ikväll!!

2012-02-21 @ 18:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0