Kap 11. Want you back

Tidigare:
- Men vart ska du? sa Harry förvånat där han satt på golvet bredvid Sofie. Jag bara ignorerade honom och gick mot Veras rum.
Jag kom fram till dörren och skulle precis öppna den när jag hörde vad tjejerna pratade om så hejdade jag mig snabbt.




Louis perspektiv:

- Men du då?! Du e ju typ as kär i Louis! Jag ser det på dig! hörde jag Sam säga och hon lät inte speciellt glad.
- Ehm… asso jag har ju typ känt honom i två dar. Okej jag visste ju typ allt om honom  innan men då hade jag bara träffat honom tre gånger och det va på fan-träffar så det räknas typ inte. hörde jag Vera säga. Men… asso jag typ gillar honom. När Vera sa dem orden så blev jag alldeles varm i kroppen och jag märkte hur jag log för mig själv.
- Va håller du på med Lou? Jag hoppade till när jag hörde Zayns röst bakom mig.
- Shit vad du skrämde mig! sa jag och skrattade lite. Jag stod fortfarande med handen på dörrhandtaget.
- Haha sorry! Men alvarligt Lou va håller du på med? sa han skrattandes.

Ericas perspektiv:
När både Zayn och Louis hade varit borta en stund så ringde det på dörren. Sofie tittade på mig med puppyeyes och jag förstod att hon ville att jag skulle öppna.
- Ska vi pausa filmen? frågade Niall när jag reste mig upp.
- Nej då. Fortsätt titta ni. sa jag och log lite mot honom innan jag gick mot dörren. Utan att kolla vem det var så öppnade jag dörren oh möttes då av ett par isblåa ögon. Förskräckt spärrade jag upp ögonen och stirrade på killen som stod utanför dörren.

Nialls perspektiv:
- Va gör DU här?! hörde jag Erica argt skrika.
- Snälla Erica! Jag gjorde ETT misstag! Du vet att det är dig jag älskar! hörde jag en killröst säga.
- Nej! Jag trodde jag visste det men jag hade fel! skrek hon och jag hörde ilska i hennes röst. Förvirrat tittade jag på Sofie som redan stod upp och var påväg mot hallen. Jag var inte sen efter henne. I dörren till hallen stannde hon plötsligt och jag såg hur hon stelnade till. Försiktigt klev jag upp bredvid henne i dörröppningen och fick se en blond, lång kille. "Shit" tänkte jag förskräckt. Han var ju helt enorm! Säkert över 2 meter!
- Christofer! Va fan gör du här? sa Sofie och jag hörde hur även hon var arg.
- Jag va tvungen att komma hit! Ingen av er svarar ju när jag ringer! sa 2-meterskillen som tydligen hette Christofer irriterat.
- Men va tror du vi skulle göra efter det du gjorde!? sa Sofie upprört och gick fram till Erica och la armen om henne.
- Jag hoppades i alla fall på att ni skulle låta mig förklara! sa Christofer ledset.
- Du! Trodde du verkligen det? Inte en chans hörru! sa Sofie ilsket och jag kunde se hur arg hon verkligen var.
- Vad är det som händer? sa Harry som tillsammans med Liam, Zayn, Lou, Vera och Sam kommit upp bakom mig.
- Va fan Christofer! Du kan glömma att vi någonsin kommer att förlåta det du gjorde mot Erica! sa Vera förbannat samtidigt som hon trängde sig förbi oss andra och rusde fram och kramade om Erica.
- Du! Stick härifrån! NU! sa hon argt när hon vände sig om igen.
- Nej! Inte förns jag har fått förklara! sa Christofer irriterat och tog ett steg mot dem. Då reagerade jag och Harry.
- Hörru! Om dem säger åt dig att gå så går du! sa Harry samtidigt som vi klev in mellan honom och tjejerna, vi fick snabbt sälskap av de andra killarna.
- Vilka är ni? nu lät han riktigt förbannad.
- Det spelar ingen roll just nu! Det som spelar roll nu är att du ska gå! sa Harry irriterat och tog ett steg fram. 
- Exakt! sa jag och gjorde det samma.
- Christofer bara gå... det finns inget mer för dig att göra här... du har förstört allt... sa Erica sorgset.
- Men Erica jag...
- Nej Christofer! Bara gå och kom aldrig mer tillbaka! Jag vill aldrig mer se dig igen! sa hon innan hon slet sig loss ur Veras och Sofies grepp och sprang mot sitt rum.
- ERICA!!! skrek han efter henne.
- Christofer... det finns inget mer du kan göra det är bara att åka hem... sa Vera ilsket och tog några hotfulla steg mot honom.
- Jag ska åka men jag kommer tillbaka någon dag! Ni ska veta att jag älskar henne och det kommer jag alltid att göra! sa han och vände sig mot dörren.
- Nej Christofer... om du verkligen älskat henne skulle du inte gjort så här mot henne! sa Vera och skakade på huvudet.
- Du vet mycket väl Vera att det som hände...
- Nej Christofer bara gå! sa Sofie och började sedan springa mot Ericas rum.
- Det här är inte över! sa han innan han smällde igen dörren efter sig.



Kapitel 11!
Glad nu Mrs. Malik? Nu fick ni kapitlet ikväll i alla fall. Och till mina girls: Nu fick jag med "PER" som jag sa jag skulle ;D<33
Och hörrni babes vad dåliga ni har blivit på att kommentera! ;( Det är så mycket roligare att veta vad ni tycker.

Släng in en kommentar e du gullig! ;D

Love yuaaa!! ;) xxx

Ps. GLÖM INTE ATT GILLA BLOGGEN PÅ FACEBOOK!! "HÄR"

Kommentarer
Postat av: Sabbe (Sam) Malik

Jäääättebraaaaaaaaaa!! Fast vill läsa ännu mer! Det tog slut så snabbt :(

Kraam!! :D <33333

2012-01-26 @ 18:22:21
URL: http://amazayn.blogg.se/
Postat av: chrissie

de va grymt!!! värst vilket drama me christofer... per... hehe!

2012-01-26 @ 21:23:05
URL: http://twitter.com/#!/_whatsthepoint_
Postat av: sanna :D

Du är jätte duktig på att skriva noveller. Haha har säkert sagt att du är de flera gånger redan, men de är sant..



I nästa del, kommer du då skriva vad christoffer hade gjort som var så hemst? Jag tycker iaf inte att hon ska förlåta honom, för de lät som att de han gjort var riktigt hemskt.. :) PUSS :D

2012-01-26 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0